Saturday 8 January 2011

Teacher Talk 8: Blog

03 January at 19:30
i like your blog..its help me a lot
My response
hi! thanks. am glad if it helps!


thanks for the encouragement:)


From:
To: rahmahs@yahoo.com
Sent: Fri, December 17, 2010 9:45:07 AM
Subject: Blogging


Assalamualaikum,
Saya minta maaf kerana menghantar email tanpa dipinta ini. Tetapi saya bimbang Pn Hjh akan berhenti menulis@blogging, saya rasa terpanggil kerana saya suka membacanya. Saya suka membaca tak kira buku, majalah, surat khabar , bahan internet/online-IKIM, SAIFUL ISLAM, dll. Saya tidak mahir menulis@ blogging, jadi saya rasa sayang jika insan2 spt Pn Hjh atau lain2 berhenti menulis.... sayang saya akan kehilangan hobi membaca blog berkenaan. Memang benar menulis memerlukan masa, membaca pun perlukan masa kerana semuanya kita perlu fokus kpd apa yang kita lakukan.

Alhamdulillah tidak semua org dianugerahkan Allah swt kebolehan@bakat yang sama. Oleh itu saya kira Pn Hjh sedia berkongsi maklumat, ilmu, pemikiran , idea bersama org lain. Bukan tujuan utk menunjuk, sombong tetapi dikongsi utk manfaat bersama. Kalau ada yg tidak suka@tidak minat utk membacanya... ada yg lain suka, saya kira begitulah resam manusia.... berbagai. teruskan menulis dan saya suka membacanya dan mendapat pengetahuan daripadanya kerana saya juga seorang guru, yg tidak sewajarnya sentiasa belajar seperti kata John Coton- "Learn, Relearn and Unlearn"

My response
salam,
terima kasih kerana memberi semangat kepada saya untuk terus blogging. tak sangka ada juga yang follow blog saya ye. naik semangat saya!! puan mengajar subjek apa dan di mana?


~the thinking teacher~




No comments: